مصاحبه آرشیو خبر ها
قرارداد الگری با رئال مادرید نهایی شده بود اما ...

قرارداد الگری با رئال مادرید نهایی شده بود اما ...

جیووانی، ایجنت ماسیمیلیانو آلگری، درباره زمانی که سرمربی یوونتوس در سال 2021 تنها یک قدم با هدایت رئال مادرید فاصله داشت، صحبت کرد.

 

در پایان فصل 2020‐21، زین الدین زیدان تصمیم گرفت برای دومین بار پست خود را ترک کند و غول های اسپانیایی را مجبور به یافتن یک جانشین مناسب کرد. در آن زمان آلگری بیکار بود.

 

در نهایت، رئال مادرید پس از اینکه آلگری تصمیم گرفت برای دومین دوره خود در یوونتوس بازگردد، کارلو آنچلوتی را به خدمت گرفت، دوره ای که با توجه به مسائل مختلف خارج از زمین، از مشکلات مالی در سطح باشگاه تا محرومیت های طولانی مدت بازیکنان، نتایج متفاوتی داشت..

 

وی توضیح داد که چرا آلگری تصمیم گرفت در سال 2021 با رئال مادرید قرارداد امضا نکند، علیرغم اینکه توافق داشت.

 

اگر او قرارداد می‌بست، آلگری سرمربی رئال مادرید می‌شد. همه چیز توافق شد، همه چیز، همه چیز. اما در نهایت تصمیم گرفت این کار را انجام ندهد. این یک عمل دردناک برای هر دو بود.

 

وی افزود:

 

او با باشگاه دیگری که به او پیشنهاد بیشتری می داد، قرارداد نبست، اما ترجیح داد در ایتالیا بماند زیرا دو چیز با هم مصادف شدند، یک مسئله خانوادگی و پیشنهاد یوونتوس برای بازگشت. این دو چیز همزمان شد و او ترجیح داد تورین را ترک نکند.

 

او سپس فاش کرد که بعداً با آلگری و رئال مادرید چه گذشت.

 

این یک رویا برای آلگری بود و صادقانه بگویم، برای من هم یک رضایت حرفه ای بزرگ بود، اما دلیل اینکه او امضا نکرد آنقدر انسانی و جدی بود که همه ما مجبور شدیم آن را بپذیریم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: